جاری

حقیقت جاری است حتی بهتر از اب...

جاری

حقیقت جاری است حتی بهتر از اب...

آرمان ها ،تراوشات فکرى ، انتقادات و تحلیل های دانشجویی ولو غلط ، از مسائل جاری انقلاب اسلامی

پیوندها

9دی باید تجدید بیعت خواص با ولایت باشد

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

للّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً


                                9دی

قلم زدن را در روز پر میمنت 9دی در این فضا آغاز می کنم تا شاید در آینده بصیرت و ولایت مداری این مردم  غیر زمینی را برای خود یاد اوری کرده و حق و حجتی را که این مردم بر گردن ما دارند فراموش نکنم.

9دی تجلی ولایت بود ،روزی که باطل بار دیگر همانند روز عاشورا شکست خورد اما با این تفاوت که این بار در ظاهر قضیه نیز پیروزی با حق بود.این بار مردم و عوام بودند که در این امتحان پیروز گشتند و اما باز هم تاریخ تکرار شد و بسیاری از خواص بار دیگر در این امتحان الهی مردود گشتند و علیه ولایت شوریدند و عده ای از دور ساکت نشسته و نظاره گر و حتی راضی از به گودی کشاندن ولایت بودند. عوام با بصیرت بار دیگر خواص بی بصیرت ما را از خواب غفلت بیدار کردند و فهمیدند که در معادلات خود حساب مردم را بسیار کمتر از واقعیت پنداشته بودند و اینجا کوفه نیست.

فعل این عوام با بصیرت را میتوان نوید بخش نزدیک تر شدن جامعه ما به دوران ظهور یگانه منجی عالم بشریت مهدی فاطمه (عج) دانست و این روز را امتحان الهی برای امادگی دوران ظهور دانست که این ملت با سربلندی از ان پیروز در امدند.

این روز را میتوان تاویل سخن امام خامنه ای در باره انقلابی بودن و با بصیرت و پر شور و شعوری جوانان نسل سوم انقلاب همانند نسل انقلاب کرده ما دانست.

برکات این روز را ان شاءالله در سال های بعد خواهیم دید ، که همانند 22 بهمن که راهپپیمایی مردم برای تجدید بیعت با انقلاب است 9 دی نیز باید راهپیمایی و تجدید بیعت خواص با ولایت و انقلاب باشد.


  • عبد الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی